Vi hjælper dig online og reducerer supportomkostningerne ved at anvende vores support-tool. Vi vil være i stand til at “overtage” din skærm, så du kan følge med i, hvad vi gør.
Kontakt os på vores supportnr. +45 3131 8545 eller følg nedenstående guides, så kontakter vi dig inden for 24 timer og aftaler et tidspunkt, som passer dig.
Få hjælp hurtigt og effektivt
Velkommen til ProFacto Helpdesk!
Har du brug for hjælp til Microsoft Dynamics 365 Business Central eller NAV, eller til nogle af vores tillægsprodukter, kan du oprette en Ticket direkte i vores Support System.
Sådan opretter du en Support Ticket:
- Send en e-mail til support@profacto.dk
- Du modtager automatisk en bekræftelse pr. e-mail fra vores Support System
- Når du får svar fra vores support-team, modtager du et link til at åbne din Ticket
- Du kan til enhver tid svare på e-mailen – uden at være logget ind
- Anvend altid “besvar” i e-mailen uden at ændre i emnefeltet – på den måde vil dine e-mails altid blive tilføjet den samme Ticket
Med vores Support System kan vi på en hurtig og effektiv måde løse dine udfordringer.
Vi står klar til at hjælpe dig!