ProFacto’s tillægsprodukter

Add On til Microsoft Dynamics

Udover standard Dynamics NAV kompetencerne har ProFacto gennem tiden udviklet specielle løsninger
til produktions-, handels- og medicinalvirksomheder samt webshops.

Vi prioriterer høj faglighed og sætter en ære i at levere høj kvalitet

Hør vores seniorkonsulent Peter Kretzmann fortælle om, hvordan vi er med helt fremme
på den nyeste teknologi i et tempo, hvor kunderne kan følge med.

Vi lever af at levere løsninger til Microsoft Business Central og Dynamics NAV

Alle vores løsninger er kommet ud af reelle problemstillinger i markedet og er mange steder i fuld drift den dag i dag. Løsningerne er såkaldt vertikale løsninger, der lægges oven i standarden og er altid kvalitativt programmeret med respekt for den eksisterende standardløsning. I alle programmeringsoplæg og implementeringer tager vi hensyn til fremtidige opgraderinger fra Microsoft.

Advanced Data Management

IT-sikkerhed og fuld kontrol på feltniveau

Fejlagtige transaktioner sker jævnligt og er nogle gange en følge af rettelser i vare-, kunde- eller leverandørtabellen. Det kan give inkonsistente datagrundlag og kan ende med store omkostninger.

Advanced Data Management er en fleksibel løsning til rettighedsstyring for både hele tabeller og specifikke felter.

Medarbejdere tildeles kun rettigheder til områder, som er relevante i forhold til deres ansvarsområde. På den måde undgår du fejlindtastning i kritiske felter og tabeller, som f.eks. stamdata for varer, kunder eller leverandører.

Med avanceret data administration kan du brugerstyre helt ned på feltniveau i Microsoft Dynamics NAV.

Få en demo om fleksibel og præcis styring af datarettigheder

Extended Manufacturing Registration

Efterregistrering af omkostninger på produktionsordrer

Extended Manufacturing Registration er en løsning til at registrere manglende forbrug på produktionsordren, efter den er afsluttet.

På den færdige produktionsordre er der adgang til produktionskladden, hvor du har mulighed for at registrere yderligere forbrug som f.eks. tids-, materialeforbrug og færdige antal, samt korrigere for evt. feljregistreringer.

Det betyder, at du på en nem og ukompliceret måde vil få:

  • En præcis opgørelse over direkte omkostninger i produktionen
  • En vurdering af lønsomheden på hver enkelt salgsordre
  • Et fuldt overblik over dækningsbidrag på DB1 niveau
Få en demo af løsningen til efterregistrering

Four-Eyes Approval

Godkendelsessystem til beskyttelse mod fejl og bedrag

Four-Eyes Approval er en løsning til at styre godkendelse af ændringer. For at gennemføre ændringer i centrale stamdatatabeller kan det være nødvendigt, at godkendelse foretages af en anden person. Det gælder især for virksomheder, som stiller krav om øget sikkerhed i forbindelse med vigtige transaktioner, eller som er underlagt amerikansk lovgivning.

Systemet sættes op med rettigheder og processer som sikrer, at den person, der foretager en ændring, ikke er den samme person, som den der gennemfører godkendelsen.

En professionel tilgang til at sikre dine data og transaktioner – effektivt og automatisk!

Læs mere om øget datasikkerhed

Global Master

Synkronisering af stamdata mellem regnskaber

Global Master er en løsning, der bruges til at synkronisere data mellem regnskaber. Når en virksomhed har flere regnskaber, kan der være behov for at dele stamdata på tværs af organisationen.

For at sikre, at hele organisationen eksempelvis har fælles kontoplan og dimensioner, bliver Master regnskabet sat op fra centralt hold og udsendt til enhederne.

Systemet er fleksibelt bygget op, så det kun er første gang Masteren skal sende det hele ud til enhederne. Efterfølgende vil det kun være ændringer, der bliver synkroniseret.

Med Global Master kan du nemt styre og synkronisere data mellem jeres regnskaber – også selvom de ligger i forskellige databaser.

Få en gratis demo af Global Master

InterCompany

Dokumenthåndtering mellem regnskaber

Intercompany er et modul til at automatisere dokumenthåndtering mellem interne og eksterne regnskaber. Modulet er især optimeret til håndtering af interne regnskaber eller firmaer som man har tillid til. Her kan systemet opsættes til automatisk at synkronisere ordrer mellem regnskaber og bogføring af disse.

Systemet giver mulighed for synkronisering af varesporing (lot og serienumre) mellem regnskaberne. Det er ligeledes muligt at anvende salgsreturvareordrer og kreditnotaer. Synkroniseringen af ordrer, salgsreturvareordrer og kreditnotaer giver en forenklet proces og minimerer fejl.

Hør mere om automatisering af dokumenthåndtering

Webshop Integration

Få dit websalg automatisk indlæst i dit regnskabssystem

Med integration mellem din webshop og din Dynamics NAV eller Business Central løsning skal du kun holde styr på priser og varelager ét sted. ProFacto leverer integration til både SmartWeb og Magento2. Begge løsninger understøtter både B2C og B2B kunder og differentierede priser:

SmartWeb
Til den mindre virksomhed, der vil hurtigt i gang. Her får du rigtig meget funktionalitet allerede med Start-Up løsningen. I NAV eller Business Central kan du knytte kategorier til varerne inden de overføres til SmartWeb, samt mulighed for automatisk at sætte varerne på tilbud ud fra salgspriser i dit regnskabssystem.

Læs mere om SmartWeb

Magento2
En meget fleksibel løsning, som vi kan tilpasse præcist til dit behov. Fleksibilitet øger også kompleksiteten, og for at få det fulde udbytte af Magento2 er det nødvendigt, at salgsorganisationen bruger tid på at blive superbruger af produktet. ProFacto’s integration understøtter varevarianter, hvilket i NAV eller Business Central både kan være lagerenheder og varianter. Løsningen understøtter multishops og multi-sites, herunder kundeportaler til B2B kunder.

Læs mere om Magento2

Vil du høre mere om Webshop Integration?

Derudover har vi øvrige tillægsprodukter, som kan tilføre yderligere
værdi til din forretning – primært for produktionsbranchen:

Mankoanalyse i Planlægning

Er komponenterne til rådighed?

  • En simplificeret model til beregning af den disponible lagerbeholdning
  • Synliggøre på færdigvareniveau, om der er komponenter med manko
  • Proaktiv iværksættelse for at løse et givent mankoproblem

Effektiv produktionsplanlægning afhænger af overblik og gennemsigtighed over om komponenterne er tilgængelige for produktionen. Med en mankoanalyse er du sikker på, at der altid er fokus på styklister og hvad der skal til for at afslutte produktionen.

Høre mere om, hvordan du får overblikket

Aktionsliste

Overblik og opfølgning

  • Ledelsesværktøj til synliggørelse af forkerte data eller forsinkede aktiviteter
  • Nyttigt værktøj til overblik over de daglige opgaver med øjeblikkelig status
  • Aktionslisten hjælper med at modne datagrundlag – rette mængder til rette tider!
Høre mere om, hvordan du kommer på forkant

“ProFacto hviler godt i sin faglighed og har stor indsigt i de nye ting, der kommer fra Microsoft”.

Thomas Dethlefsen
PBN/Angiotech A/S

Vi kan hjælpe dig!