ProFacto har erfaring med
Microsoft Dynamics
365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er en videreudvikling af ERP-platformene Navision, NAV og AX.

Få hjælp og sparring

Microsoft Dynamics 365 Business Central – én samlet og integreret forretningsløsning

Microsofts nye cloudbaserede økonomistyringsløsning er en all-in-one forretningsløsning, der samler hele virksomheden i ét samlet system og sørger for, at dine it-systemer er integrerede og fungerer sammen.

Dynamics 365 Business Central er cloudbaseret

Let integration til det du allerede kender

Dynamics 365 Business Central-versionen markerer samtidig et nyt skifte i Navision’s historie. Programmet er browserbaseret, og indeholder let adgang og integration til øvrige cloudbaserede løsninger. En cloud-løsning, der kombinerer ERP med CRM, og er tæt integreret med Office 365, Microsoft Power BI og Microsoft Teams.

Dynamics 365 Business Central version 14 er den sidste version af Business Central, som tilbyder både en windows-klient og en web-klient. Senere versioner vil kun kunne tilgås via en browser.

Det er fortsat den samme løsning og teknologiske platform som NAV, blot en opdatering med endnu flere fordele.

Læs mere om integration til Dynamics 365 Business Central her

Træf rigtige beslutninger med Dynamics 365 Business Central

Sådan sikrer du én version af vigtige stamdata!

Microsoft Dynamics 365 Business Central hjælper dig med at træffe bedre beslutninger ud fra samme stamdata.

Business Central er fuldt integreret, og hjælper dig med at samle trådene på alle virksomhedens aktiviteter – i én samlet database. Det er din garanti for, at der kun findes én version af vigtige stamdata.

For dig betyder det, at du har de bedste forudsætninger for at træffe de rigtige beslutninger ud fra tilgængelige og aktuelle data, uanset hvor du er i organisationen.

Læs mere om én version af stamdata med Master Data Management

Samarbejde og øget konkurrenceevne

Øget effektivitet

Et tæt samarbejde på tværs af organisationen samt stærke funktioner understøtter virksomhedens processer og medarbejdernes produktivitet inden for:

  • Økonomistyring
  • Supply Chain Management
  • Produktionsstyring
  • CRM
  • E-handel

Ved at dele oplysninger på tværs af afdelinger i virksomheden, øger I produktiviteten og styrker konkurrenceevne.

Kom i gang med Dynamics med en prøveversion

Fleksibelt licenssystem

Skal du købe eller leje din Microsoft Dynamics økonomiløsning?

Du vælger selv om du vil købe eller leje din Dynamics 365 Business Central løsning.

Dynamics 365 Business Central er en abonnementsløsning, hvor du betaler en lav fast månedlig pris for det antal brugere, du har behov for.

Vælger du at leje din løsning – og gerne vil have den i skyen, kan du komme i gang uden store investeringer, og uden at skulle bekymre dig om back-up af data eller køb og vedligehold af servere.

Dynamics 365 Business Central Licenstyper

Licenstyper tilpasset dit behov

Microsoft tilbyder flere licenstyper, som tilgodeser dine ønsker og behov:

  • Essentials Users indeholder moduler: Finans, Salg, Lager, Logistik, CRM, HR og Projektstyring
  • Premium Users som Essentials og inkluderer også modulerne: Produktionsstyring og Service

Alle moduler følger med i købet, men du behøver ikke tage alle i brug med det sammen. Du kan hurtigt komme i gang og gradvist bruge de moduler, der er relevante for din forretning.

Du tilgår hurtigt din Business Central-løsning fra din PC samt App på din Smartphone eller Tablet.

Så længe du har en internetforbindelse, har du adgang til dit eget program – uanset hvor du er.

Klik ind og hent licensvejledningen her

Opgradering fra Navision og NAV

Er du klar til at opgradere til Business Central?

Der er flere gode grunde til at opgradere dit økonomisystem, både når det handler om øget effektivitet og øget konkurrence evne.

Den store forskel er, at løsningen fremadrettet er cloudbaseret, integrerer nemt med dine øvrige systemer og vil kun kunne tilgås via en browser.

Vi ved det kan være en krævende opgave, men vi har erfaringen og sidder klar til at rådgive dig med en opgraderingsplan for en optimal løsning, som passer bedst for jeres virksomhed.

Kontakt os, hvis du har brug for hjælp til en opgraderingsplan
Action_List_Opgaveoverblik

At undgå fejl er også med til at øge effektiviteten

ProFacto har udviklet 9 tillægsprodukter til NAV og Business Central, som på hver sin måde bidrager til øget effektivitet ved automatisering af manuelle processer. Alle vores løsninger er udviklet med henblik på at undgå fejl samt spare tid og penge på interne ressourcer – kort sagt at arbejde smartere i hele organisationen.

“God service er en af vores hjørnesten, og vi står klar til at hjælpe dig, hele vejen til succes.”

Thomas Stryhn
ProFacto A/S

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Få hjælp til en opgraderingsplan