Microsoft Partnere

Hos ProFacto samarbejder vi med en lang række professionelle Microsoft partnere, som bidrager til automatisering og effektivisering af din Microsoft Dynamics ERP-løsning.

Vi hjælper dig med at finde den rette partner

Vi forhandler og integrerer øvrige partneres tillægsprodukter til automatisering af dine processer i Microsoft Dynamics

Effektiv integration mellem din bank og ERP-system

AMC Banking integrerer bank med Dynamics 365 Business Central og Microsoft Dynamics NAV.

AMC Banking er markedets førende bankintegrationssystem, som gør det nemt for dig at styre registrering, godkendelse, udbetalinger, indbetalinger og afstemninger elektronisk – på tværs af forskellige banker og betalingsformater. Systemet er nemt at anvende og tilbyder stor funktionalitet samt kan anvendes til mere end 600 banker.

Ready-to-use BI-løsning til Microsoft Dynamics BC & NAV

BI4Dynamics er leverandør af en pålidelige BI-løsning, udviklet specielt til Microsoft Dynamics.

Med et par klik får du adgang til vigtige resultater. Få plug-and-play Power BI- eller Excel-dashboards tilsluttet til dit Data Warehouse.

Allerede dagen efter installation af BI4Dynamics har du adgang til mere end 1.500 BI-felter (KPI’er), der er let tilgængelige ved hjælp af foruddefinerede Power BI- eller Excel-dashboards.

Accelerering af finansprocesser

Continia er et softwarehus, der udvikler løsninger til Microsoft Dynamics NAV & Business Central on-premises.

Med en bred vifte af add-on produkter; som Payment Management, Expense Management, Document Capture og Document Output, bidrager de suverænt til accelerering af produktiviteten.

Continia har 25 års erfaring i at effektivisere Dynamics – din garanti for investering i en sund og solid løsning.

Registrering af varer og tidsforbrug på farten

Dynalogic har udviklet et certificeret tillægsmodul, JobManager, hvor du udover tidsregistrering, også kan få et komplet løngrundlag til den enkelte medarbejder.

JobManager NAV (CfMD) er det ultimative NAV modul til brugervenlig optimering af hele værdikæden; fra dataopsamling til lønudbetaling.

Med JobManager app’en får dine ansatte et samlet værktøj til nemt at registrere varer og tidsforbrug, når de er på farten, og ikke har direkte adgang til virksomhedens Dynamics 365 Business Central.

Digital ordre- og processtyring integreret til ERP-systemet

ExpandIT fokuserer på serviceløsninger til virksomheder med medarbejdere i marken, B2B e-handel og Dynamics NAV Utilities.

Softwaren er dansk udviklet og er det foretrukne valg, når I ønsker de førende løsninger og integrationer til NAV og Microsoft D365 Business Central.

ExpandIT tilbyder standardløsninger med mulighed for skræddersyede tilpasninger, så uanset jeres virksomheds størrelse og kompleksitet understøtter vi jeres behov.

Nem rapportafvikling i Microsoft Dynamics 365 Business Central

ForNAV Converter gør det nemt at afvikle rapporter, der er udviklet til Microsoft Dynamics NAV i C/SIDE (også kendt som “classic” rapporter) på nyere versioner, som kræver RDLC formatet. Enkelt. Hurtigt. Præcist.

ForNAV Designer er et brugervenligt værktøj til at lave og ændre rapporter i Microsoft Dynamics NAV og Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Kender du C/SIDE rapportværktøjet, kan du begynde at arbejde med vores ForNAV Designer umiddelbart.

End-to-end løsninger til produktion og distribution

Insight Works er globalt førende inden for optimering af operationel produktivitet med end-to-end-tillægsmoduler til Microsoft Dynamics 365 Business Central og NAV.

De leverer produktions- og distributions-apps til ERP-systemer til indsamling af mobile lagerdata, dataindsamling på butiksgulve, lagerstyring, integreret forsendelse, planlægning mm.

Insight Works hjælper virksomheder over hele verden med at reducere driftsomkostningerne, forbedre effektiviteten og fremme produktiviteten.

Opgradér din ERP uden at skulle ændre dine udskrifter

InterForm er en komplet output management løsning, som bl.a. muligøre at du ikke skal ændre jeres udskrifter i forbindelse med en ERP opgradering.

Løsningen kører parallelt med din eksisterende opsætning on-premise eller i Cloud, og anvendes i dag af mere end 3.800 kunder globalt, i virksomheder uanset størrelse og på tværs af brancher.

Alle InterForm-partnere certificeres og testes årligt for at sikre, at kunderne får den bedste support og service.

Få dine regnskabsrapporter og forretningsanalyser på den nemme måde

Jet Global er førende udbyder af løsninger til finansrapportering, Business Intelligence og budgetplanlægning til Microsoft Dynamics ERP.

Det er løsninger til fleksibel rapportering, hurtig analyse og struktureret budgettering, direkte i Excel eller online via web.

Jet Global giver dig fuld adgang til præcise og kontrollerede forretningsdata, hvor som helst.

Optimér din forretning med de rette it-løsninger til administration

LESSOR leverer professionelle, effektive og fleksible it-løsninger til lønbehandling, tidsregistrering, vagtplanlægning og HR.

Deres løsninger bruges af mere end 50.000 danske og udenlandske virksomheder, som har brug for at lave løn nemt, billigt og hurtigt.

Er din virksomhed lille eller stor, kan Lessor’s systemer understøtte din forretning.

Få det maksimale ud af din forretning med Microsoft Dynamics ERP

Microsoft er verden største it-firma. De leverer forretningsløsninger, der samler dine forretningsapplikationer ét sted. Microsoft Dynamics 365 er en videreudvikling af ERP-platformene Dynamics AX og NAV, som samtidig integrerer CRM.

Alle produkterne kan både leveres i skyen, on premise eller som en hybridløsning.

ProFacto er certificeret Microsoft partner, som tager hånd om dine data og din sikkerhed.

Produktionsstyring – Apps til Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV

NAVEKSA udvikler løsninger til produktion, logistik og handel, der udvider kernefunktionaliteten i Dynamics 365 Business Central og NAV til effektiv styring af dine fremstillingsprocesser.

De leverer intelligente og brugervenlige apps til handel og produktionsvirksomheder, der anvender Microsoft Dynamics som ERP-system. NAVEKSA’s løsninger er standard plug-and-play og kan installeres og tages i brug inden for få timer.

Løsningerne er godkendt af Microsoft, og er bygget med fokus på effektivitetgevinster i form af reduceret administration, bedre produktivitet.

Få et visuelt standardværktøj til produktionsplanlægning

ROB-EX udvikler softwaren ROB-EX Scheduler til produktionsplanlægning til en lang række industri- og fremstillingsvirksomheder.

Det er en international virksomhed med stor ekspertise inden for digitalisering, planlægning og styring af produktion.

En brugervenlig, visuel og effektiv løsning til produktionsplanlægning med integration til alle ERP-systemer.

Litauisk lokalisering af Business Central og NAV

Softera leverer tilpasninger til Microsoft Dynamics systemer til litauiske virksomheder. De supplerer med specifikke funktioner samt optimerer til det litauiske sprog.

Dynamics 365 Business Central og NAV er lokaliseret i overensstemmelse med lovgivningen i Litauen, hvilket betyder, at løsningen lever op til den højeste standard for ProFacto’s udviklede produkter.

Softera er certificeret til Microsoft Dynamics og forstår, hvordan produktion, handel og servicevirksomheder fungerer. De tilbyder løsninger til industri og procesautomatisering, som imødekommer behovene for din forretning.

Integrér dit lager med resten af din forretning

Tasklet Factory er et dansk firma, der udvikler mobile applikationer. De leverer mobile scannerløsninger, som kan integreres med dit ERP-system Dynamics 365 Business Central og Microsoft Dynamics NAV. En effektiv løsning til lagerintegration, så lagermedarbejderen kan arbejde både online og offline.

Tasklet Factory’s løsninger sælges gennem et netværk af dedikerede Microsoft Dynamics partnere som ProFacto.

Effektiv udveksling af ordrer, fakturaer samt vigtige dokumenter

TrueCommerce hjælper virksomheder inden for primært detail, produktion og engroshandel med at opnå en effektiv og automatiseret samhandel med kunder og leverandører, herunder en elektronisk udveksling af ordrer, fakturaer og andre vigtige forretningsdokumenter (EDI) – med integration direkte til dit Dynamics-system.

Ved at integrere din EDI til Dynamics, kan TrueCommerce spare dig for manuel indtastning af ordrer og / eller fakturaer, så du undgår fejl, sikrer en præcis og hurtig ordrehåndtering og fakturering og frigiver timer hos dine medarbejdere.

Har du allerede en leverandør af din Microsoft Dynamics løsning, kan vi hjælpe med oplysning om en partner, der kan hjælpe dig med integration af vores tillægsløsninger hos dig.

Har du brug for henvisning til en professionel Microsoft partner?

Kontakt os, hvis vi skal hjælpe med at pege på en partner

”Det siger kunderne om os”

Klik ind her og hør hvad kunderne siger om os