Basisintegration til korrekt bogføring og fakturering af ressourceforbrug

Microbizz Connector

Book en online demo

Sikkerhed for udveksling af korrekte data

Microbizz Connector er en tillægsløsning, som skaber forbindelse mellem økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central og projekt- og sagsstyringssystemet Microbizz.

Integrationen sørger for udveksling af data mellem systemerne, så du altid kan være sikker på at bogføring og fakturering sker i overensstemmelse med forbrug af tid, varer og ressourcer.

Applikationen er værdifuld for projekt- og sagsstyringsmodulet. Den strømliner og effektiviserer processen fra oprettelse af en sag i Microbizz til bogføring og fakturering i Dynamics 365 Business Central.

Sagen skal du kun oprette én gang!

Få overblik over dine sager med sikkerhed for korrekt bogføring og fakturering

Synkronisering til sagsstyringsmodulet sikrer ensartet håndtering af projekter og sager i forbindelse med registrering af forbrugt tid, varer og ressourcer på en given sag. Alt det du registrerer i Microbizz bliver registreret på samme måde i 365 Business Central.

De største fordele ved Microbizz Connector

  • Ensartet og strømlinet sagsstyring
  • Kontrol og overblik over status på igangværende sager
  • Løbende bogføring af omkostninger
  • Sagen er hurtig klar til fakturering
  • Sikkerhed for korrekt bogføring og fakturering i forhold til ressourceforbrug
  • Dokumentation og kvalitetssikring

Med Microbizz Connector får du det bedste fra begge verdner!

Læs mere om, hvordan Microbizz optimerer arbejdsgange
Logistikstyring
Microbizz Connector product sheet image

Effektiv sagsstyring med fuld kontrol

Microbizz Connector er din sikkerhed for hurtig og effektiv sagsstyring. Overblik samt en strømlinet proces sparer dig for tid og penge.

Du skal kun oprette sagen én gang, og slipper derfor for dobbeltindtastning, efterhånden som sagen skrider frem. Data synkroniseres automatisk mellem systemerne og giver dig sikkerhed for, at det der er registreret som forbrug, f.eks. varer, tid og ressourcer, rent faktisk er det, der bliver faktureret.

Med fuld kontrol og overblik over sagerne, kan fakturering hurtigt gennemføres. Korrekte data og sikkerhed for at alt er registreret og dermed overført til Business Central, er din garanti for, at bogføring og fakturering sker i overensstemmelse med faktisk forbrug.

Hurtig og korrekt fakturering giver penge i kassen!

Hent produktetbladet om Microbizz Connector

Hvem kan bruge Microbizz Connector?

Løsningen er velegnet til virksomheder, som anvender et sagsstyringsmodul til registrering af tids-, vare- og ressourceforbrug, og som har brug for sikker, korrekt og effektiv bogføring og fakturering af services, de har leveret.

Virksomheder, hvor hverdagen stiller høje krav til planlægning og fleksibilitet:

  • Facility Management
  • Servicevirksomheder
  • Byggeri, Entreprenører, Håndværkere

Virksomheder med behov for et pålideligt overblik over udestående i debitorregnskabet, for effektivt at kunne sende remindere til kunderne, har stor glæde af Microbizz Connector.

Hent en gratis prøveversion i AppSource
Global_Master_Datasynkronisering

Få mere viden om Microbizz Connector

Produktblad

Hent Produktblad

Quick Guide

Hent Quick Guide

Manual

Hent Manual

FAQ

Få svar på FAQ

“Microbizz Connector er værdifuld for projekt- og sagsstyringsmodulet. Den strømliner og effektiviserer processen fra oprettelse af en sag i Microbizz til fakturering i Microsoft Dynamics 365 Business Central.”

Thomas Stryhn, CEO
ProFacto A/S

Vil du vide mere?

Vi vil med glæde give dig en demo og fortælle mere om, hvordan Microbizz Connector kan sikre dig en effektiv håndtering af projekter i forbindelse med registrering af ressourceforbrug samt bogføring og fakturering.

Book tid til en demo – allerede i dag!
Bestil licenser til Microbizz Connector her