Sikkerhed for udveksling af korrekte data
Microbizz Connector er en tillægsløsning, som skaber forbindelse mellem økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central og projekt- og sagsstyringssystemet Microbizz.
Integrationen sørger for udveksling af data mellem systemerne, så du altid kan være sikker på at bogføring og fakturering sker i overensstemmelse med forbrug af tid, varer og ressourcer.
Applikationen er værdifuld for projekt- og sagsstyringsmodulet. Den strømliner og effektiviserer processen fra oprettelse af en sag i Microbizz til bogføring og fakturering i Dynamics 365 Business Central.
Sagen skal du kun oprette én gang!
Få overblik over dine sager med sikkerhed for korrekt bogføring og fakturering
Synkronisering til sagsstyringsmodulet sikrer ensartet håndtering af projekter og sager i forbindelse med registrering af forbrugt tid, varer og ressourcer på en given sag. Alt det du registrerer i Microbizz bliver registreret på samme måde i 365 Business Central.
De største fordele ved Microbizz Connector
- Ensartet og strømlinet sagsstyring
- Kontrol og overblik over status på igangværende sager
- Løbende bogføring af omkostninger
- Sagen er hurtig klar til fakturering
- Sikkerhed for korrekt bogføring og fakturering i forhold til ressourceforbrug
- Dokumentation og kvalitetssikring
Med Microbizz Connector får du det bedste fra begge verdner!
Effektiv sagsstyring med fuld kontrol
Microbizz Connector er din sikkerhed for hurtig og effektiv sagsstyring. Overblik samt en strømlinet proces sparer dig for tid og penge.
Du skal kun oprette sagen én gang, og slipper derfor for dobbeltindtastning, efterhånden som sagen skrider frem. Data synkroniseres automatisk mellem systemerne og giver dig sikkerhed for, at det der er registreret som forbrug, f.eks. varer, tid og ressourcer, rent faktisk er det, der bliver faktureret.
Med fuld kontrol og overblik over sagerne, kan fakturering hurtigt gennemføres. Korrekte data og sikkerhed for at alt er registreret og dermed overført til Business Central, er din garanti for, at bogføring og fakturering sker i overensstemmelse med faktisk forbrug.
Hurtig og korrekt fakturering giver penge i kassen!
Hvem kan bruge Microbizz Connector?
Løsningen er velegnet til virksomheder, som anvender et sagsstyringsmodul til registrering af tids-, vare- og ressourceforbrug, og som har brug for sikker, korrekt og effektiv bogføring og fakturering af services, de har leveret.
Virksomheder, hvor hverdagen stiller høje krav til planlægning og fleksibilitet:
- Facility Management
- Servicevirksomheder
- Byggeri, Entreprenører, Håndværkere
Virksomheder med behov for et pålideligt overblik over udestående i debitorregnskabet, for effektivt at kunne sende remindere til kunderne, har stor glæde af Microbizz Connector.
Få mere viden om Microbizz Connector
“Microbizz Connector er værdifuld for projekt- og sagsstyringsmodulet. Den strømliner og effektiviserer processen fra oprettelse af en sag i Microbizz til fakturering i Microsoft Dynamics 365 Business Central.”
Thomas Stryhn, CEO
ProFacto A/S