Et tilpasset overblik på udestående opgaver og optimeret produktion
Ville det ikke være skønt, hvis dine medarbejdere havde et lynhurtigt overblik over dagens opgaver? En løsning til at være på forkant, være proaktive og med et samlet overblik over forsyningskæden på tværs af organisationen? Det kan de med Action List.
Action List er en løsning, der synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver, som kræver opmærksomhed på en nem og overskuelig måde. Det hjælper medarbejderne med at komme til bunds i opgaverne og med at undgå forsinkelser i forsyningskæden.
Gennemskuelighed i forsyningskæden og vigtige finansdata
Action List er en løsning, som synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver, som kræver brugerens opmærksomhed – data man skal tage aktion på. Løsningen hjælper din virksomhed med at være på forkant, undgå forsinkelser i forsyningskæden og med at få større leveringssikkerhed.
Ud over de indlysende fordele, der er ved det, er løsningen også et nyttigt værktøj for den enkelte medarbejder, fordi det giver dem et lynhurtigt overblik over de daglige opgaver.
Gør arbejdsdagen mere enkel og sparer tid
Action List fungerer på den måde, at du i systemet markerer det, du vil overvåge. Når medarbejderen starter sin arbejdsdag, vises opgaverne som Tiles på skærmen, tilpasset til den enkelte bruger, og giver dermed et hurtigt overblik over de opgaver, der kræver deres opmærksomhed samt handling. Det kunne f.eks. være:
- Forsinkede produktions- eller indkøbsordrer
- Forsinkede salgslinjer
- Kunder, der skylder virksomheden penge
- Leverandører, som virksomheden skylder penge
Rydder op og øger leveringssikkerheden
En kendt dansk virksomhed gik på kun tre måneder fra uoverskueligt rod til at få totalt styr på opgaver og logistik efter, at medarbejderne benyttede Action List til at rydde op. Resultatet er, at de nu er på forkant med opgaverne, og deres leveringssikkerhed er steget markant. Man kan sammenligne Action List med Supply Chain Management på systemniveau.
Få mere viden om Action List
“Med Action List får du lynhurtigt overblik over dagens opgaver på tværs af organisationen, en markant stigende leveringssikkerhed og dermed gladere kunder”
Thomas Stryhn, CEO
ProFacto A/S