Større leveringssikkerhed og overblik over forsyningskæden

Action List

Book en online demo

Et tilpasset overblik på udestående opgaver og optimeret produktion

Ville det ikke være skønt, hvis dine medarbejdere havde et lynhurtigt overblik over dagens opgaver? En løsning til at være på forkant, være proaktive og med et samlet overblik over forsyningskæden på tværs af organisationen? Det kan de med Action List.

Action List er en løsning, der synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver, som kræver opmærksomhed på en nem og overskuelig måde. Det hjælper medarbejderne med at komme til bunds i opgaverne og med at undgå forsinkelser i forsyningskæden.

Gennemskuelighed i forsyningskæden og vigtige finansdata

Action List er en løsning, som synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver, som kræver brugerens opmærksomhed – data man skal tage aktion på. Løsningen hjælper din virksomhed med at være på forkant, undgå forsinkelser i forsyningskæden og med at få større leveringssikkerhed.

Ud over de indlysende fordele, der er ved det, er løsningen også et nyttigt værktøj for den enkelte medarbejder, fordi det giver dem et lynhurtigt overblik over de daglige opgaver.

Gør arbejdsdagen mere enkel og sparer tid

Action List fungerer på den måde, at du i systemet markerer det, du vil overvåge. Når medarbejderen starter sin arbejdsdag, vises opgaverne som Tiles på skærmen, tilpasset til den enkelte bruger, og giver dermed et hurtigt overblik over de opgaver, der kræver deres opmærksomhed samt handling. Det kunne f.eks. være:

  • Forsinkede produktions- eller indkøbsordrer
  • Forsinkede salgslinjer
  • Kunder, der skylder virksomheden penge
  • Leverandører, som virksomheden skylder penge
Logistikstyring

Rydder op og øger leveringssikkerheden

En kendt dansk virksomhed gik på kun tre måneder fra uoverskueligt rod til at få totalt styr på opgaver og logistik efter, at medarbejderne benyttede Action List til at rydde op. Resultatet er, at de nu er på forkant med opgaverne, og deres leveringssikkerhed er steget markant. Man kan sammenligne Action List med Supply Chain Management på systemniveau.

Hent produktetbladet om Action List

Hvem kan bruge Action List?

Action List kan købes til og bruges med Microsoft Dynamics® 365 Business Central og Dynamics NAV. Alle virksomheder uanset branche kan med Action List få overblik over leverancer og lagre, få optimeret leveringssikkerheden og ikke mindst gladere kunder.

Kontakt os hvis du har spørgsmål til optimeret produktion
Action_List_Opgaveoverblik

Få mere viden om Action List

Produktblad

Hent produktbladet

Demo

Book en online demo

Priser

Spørg om priser

FAQ

Få svar på FAQ

“Med Action List får du lynhurtigt overblik over dagens opgaver på tværs af organisationen, en markant stigende leveringssikkerhed og dermed gladere kunder”

Thomas Stryhn, CEO
ProFacto A/S

Vil du vide mere?

Vi vil med glæde give dig en demo og fortælle mere om, hvordan Action List kan hjælpe dig og din virksomhed med at få styr på logistikken, få overblik over forsyningskæden og hjælpe dine medarbejdere med et lynhurtigt overblik over opgaverne.

Book tid til en demo – allerede i dag!
Bestil licenser til Action List her