Automatisk indlæsning af websalg i regnskabssystemet

Webshop Integration

Book en online demo

Med integration mellem e-commerce og ERP-systemet
vedligeholdes data kun ét sted

Her er løsningen, som vil gøre livet lettere for dig der har en webshop. Webshop Integration får din e-handel eller e-commerceløsning til at hænge sammen med din ERP-løsning – dvs. varer, kunder, salgspriser, ordrer mm. er synkroniseret med din e-commerceløsning, så ordrer, dine kunder gennemfører i webshoppen, automatisk bliver indlæst og bogført i regnskabssystemet.

Slut med manuel eksport fra webshoppen og manuel import til ERP-systemet. Slut med at oprette og vedligeholde to steder. Med Webshop Integration sker det hele automatisk.

Webshop og bogføring på samme tid

Webshop Integration er en løsning, der vil gøre livet lettere for dig, der allerede har eller gerne vil have en webshop, som nemt kan integreres med dit ERP-system. Løsningen er udviklet til Magento2, men kan også integreres med andre webshops, for eksempel SmartWeb. Med integration mellem din e-commerceløsning og Microsoft Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV skal du kun holde styr på priser og varelager ét sted.

Hvordan virker Webshop Integration?

Når din kunde skaber en ordre i webshoppen, dannes der automatisk en salgsordre i Dynamics 365 Business Central eller NAV, hvor ordren kan blive bogført. Kunden sendes videre til en betalingsgateway, hvor pengene bliver trukket så snart ordren er bogført. Med Webshop Integration sker der en automatisering af hele processen fra start til slut, og du slipper for at oprette og vedligeholde to steder – for eksempel kunder, varer og prisgrupper.

Logistikstyring

De største fordele med Webshop Integration

  • Det bliver nemmere for dig at køre bogholderi omkring salget
  • Du skal kun oprette og vedligeholde et sted – når du har oprettet i webshoppen sørger integrationen for, at du kan se det direkte i Business Central eller NAV
  • Du sparer transaktionsomkostninger og arbejdstimer, fordi integrationen overflødiggør manuelt arbejde
Hent produktetbladet om Webshop Integration

Hvem kan bruge Webshop Integration?

Alle der allerede har en webshop eller gerne vil have en e-handel eller e-commerceløsning og integrere den med Business Central eller NAV. Løsningen kan bruges både til webshops for B2C- og B2B-kunder og understøtter både single-store og multi-store webshops. Den kan også bruges til kundeportaler til B2B kunder.

Lige nu er løsningen optimeret mod Magento2, men kan også integreres med andre e-commerceløsninger.

Kontakt os hvis du har spørgsmål til automatisk indlæsning

Få mere viden om Webshop Integration

Produktblad

Hent produktbladet

Demo

Book en online demo

Priser

Spørg om priser

FAQ

Få svar på FAQ

“Webshop Integration vil spare dig en masse tid! Hvor du før var nødt til at arbejde manuelt, for at få din webshop og dit ERP-system til at stemme overens, sker det nu helt automatisk”

Peter Kretzmann, Head of Development
ProFacto A/S

Vil du vide mere?

Vi vil med glæde give dig en demo og fortælle mere om, hvordan Webshop Integration kan få e-handel og e-commerce til at hænge sammen med din ERP-løsning, og dermed spare dig og din virksomhed for tid og manuelt arbejde. Har du en anden webshop end Magento2 eller SmartWeb, finder vi en løsning til integration med netop din webshop.

Book tid til en demo – allerede i dag!
Bestil licenser til Webshop Integration her